SERWIS 24/7/365

WDROŻENIA



Naszym flagowym obszarem działalności jest świadczenie usług serwisowych w trybie 24/7/365 z czasem reakcji już od 4h od momentu zgłoszenia na terenie 10 z 16 województw oraz aglomeracji warszawskiej.

Niezależnie od obowiązującego okna serwisowego, problemy związane z objętą usługą są przyjmowane drogą telefoniczną lub elektroniczną, w zależności od preferencji - przez 24 godziny na dobę - przez zespół helpdesk.



Najważniejsze cechy usługi:

» zdalna pomoc i diagnostyka
» obsługa w miejscu instalacji
» różne poziomy usług (okna serwisowe, czasy reakcji, zakres odpowiedzialności)
» praca do momentu rozwiązania problemu
» profesjonalne zarządzanie procesem rozwiązywania problemów w oparciu o opracowane i sprawdzone procedury
» opcjonalne przeglądy konserwacyjne
» pokrycie zasięgiem większości obszaru Polski


Proste rozwiązania są zawsze najlepsze, ale najlepiej wybierać te, które wspólnie z innymi są nadal logiczne.